support_agent
chevron_right Kontakt
description
chevron_right Pliki do pobrania
handshake
chevron_right O nas

Asystenci kierowcy

Technologia

Asystenci kierowcy

Asystenci kierowcy

SYSTEM KAMER 360 STOPNI

Autobusy King Long, wykorzystują zaawansowany system kamer 360 stopni, dający kierowcy możliwość:

  • Podglądu przestrzeni wokół całego pojazdu (widok z góry)
  • Wyświetlając linie pomocnicze podczas manewrowania
  • Wskazując za pomocą linii odległóść od krawężnika zatoki przystankowej
  • Wspomagając kierowcę podczas cofania za pomocą szerokokątnej kamery cofania

MOBILEYE

Technologia Mobileye SHIELD + stale monitoruje przestrzeń przed pojazdem oraz w martwych strefach z boków pojazdu. Identyfikuje potencjalnie niebezpieczne sytuacje i za pomocą ostrzeżeń wizualnych, dźwiękowych i wibracyjnych powiadamia kierowcę pozwalając mu uniknąć wypadku lub znacznie zredukować jego konsekwencje.

Mobileye Shield+ może korzystać z nawet pięciu strategicznie rozmieszczonych kamer pozwalających wykryć pieszych i rowerzystów z boków i z przodu pojazdu.

SYSTEM E-VISION

System E-VISION bazuje na 4 kamerach zlokalizowanych w przedniej części pojazdu, oraz 2 monitorach wewnątrz kabiny kierowcy.

Jest to zaawansowany układ elektronicznych lusterek wstecznych, rozbudowanych o widok na przednie narożniki pojazdu, często pozostające w ślepym polu kierowcy.

SYSTEM EBA

Układ hamulcowy renomowanej firmy KNORR, jest w autobusach King Long rozbudowany o system EBA, wspomagający hamowanie w sytuacjach awaryjnych.

Dzieki inteligentemu podziałowi siły hamowania na wszystkie koła pojazdu, zatrzymanie pojazdu w ruchu miejskim jest możliwe na odcinku porównywalnym dla pojazdu osobowego.

INTELIGENTNY RETARDER

System DSAC, to rozbudowany, działający w pełni automatycznie układ retardera, sterującego prędkością podczas zjazdu z górki, przy uwzględnienia nachylenia terenu, układ drogi, celem ułatwienia jazdy dla kierowcy oraz zmaksymalizowania odzysku energii elektrycznej.

System ten, na tyle skutecznie wspomaga kierowcę podczas jazdy w dół, że użycie hamulca w momencie jego działania przestaje być potrzebne, a siła odzysku energii sprawia, że po podjechaniu i zjechaniu z tego samego wzniesienia, poziom naładowania baterii pojazdu może wzrosnąć.

SYSTEM ROZPOZNAWANIA ZMĘCZENIA KIEROWCY

Model C12E, będąc przedstawicielem klasy pojazdów pozamiejskich, został dodatkowo wyposażony przez producenta, w system znany z najnowoczesniejszych samochodów osobowych wysokiej klasy, który jest w stanie rozpoznawać, że poziom zmęczenia kierowcy jest zbyt wysoki, a dalsza jazda może powodować niebezpieczeństwo.

System ostrzega kierowcę komunikatem wizualnym i wskazuje konieczność wykonania przerwy.